
Програма гуртка передбачає:
- формування у вихованців системи знань, умінь, навичок роботи з сучасними інформаційними технологіями;
- використання здобутих знань і вмінь на практиці;
- оволодіння вихованцями основних прийомів роботи з різним програмним забезпеченням та основами комп’ютерного дизайну;
- розвиток уміння передавати власні задуми засобами комп’ютерних технологій, знайомство з графічними і текстовими редакторами;
- розвиток творчих здібностей, нестандартного мислення.
Вікова категорія вихованців – від 6 років.
Програма гуртка для середньої групи:
- Основи програмування на мові Java та JavaScript.
- Ознайомлення з веб технологіями.
- Програмування інтерактивних веб сторінок для шоломів віртуальної реальності.
- Створення простої трьохмірної багатокористувацької гри для веб браузера.
Програма гуртка для старшої групи:
- Програмування на мовах Java та JavaScript.
- Освоєння інтструментів для розробки програм на Java та JavaScript: робота з репозитаріями, дистанційною відладкою. Інтеграція програм з базами даних.
- Основи використання WebXR для віртуальної та доповненої реальності.
- Ознайомлення з трьохмірними редакторами на прикладі Blender.
- Додавання архітектурних споруд та переміщення до веб сторінок для шоломів віртуальної реальності.
- Створення веб сторінок з інтеграцією доповненої реальності на прикладі сайту меблів.
- Створення гри для віртуальної реальності.
- Ознайомлення з використанням технологій віртуальної реальності для навчання.
Діти з середньої та старшої груп отримують допомогу від менрорів з IT-компаній при вирішенні практичних завдань.
Роботи наших учнів
Приклади з iнтерактивних вебстрорінок з використанням WebGL та WebXR технологій
Перейти на сторінку WebXR технологій-
Демонстрація ділення кутком. Наведіть курсор на цифри результату, щоб виділить розряди
-
Популярна гра в якій в режимах H-AI та AI-H можна зіграти з програмою
-
“Хрестики нулики” на мові програмування Scratch