ІТ-технології та математично-технічне програмування, 3-D програмування

Програма гуртка передбачає:

  • формування у вихованців системи знань, умінь, навичок роботи з сучасними інформаційними технологіями;
  • використання здобутих знань і вмінь на практиці;
  • оволодіння вихованцями основних прийомів роботи з різним програмним забезпеченням та основами комп’ютерного дизайну;
  • розвиток уміння передавати власні задуми засобами комп’ютерних технологій, знайомство з графічними і текстовими редакторами;
  • розвиток творчих здібностей, нестандартного мислення.

Вікова категорія вихованців – від 7 до 16 років.

Програма гуртка для середньої групи:

  • Основи програмування на мові Java та JavaScript.
  • Ознайомлення з веб технологіями.
  • Програмування інтерактивних веб сторінок для шоломів віртуальної реальності.
  • Створення простої трьохмірної багатокористувацької гри для веб браузера.

Програма гуртка для старшої групи:

  • Програмування на мовах Java та JavaScript.
  • Освоєння інтструментів для розробки програм на Java та JavaScript: робота з репозитаріями, дистанційною відладкою. Інтеграція програм з базами даних.
  • Основи використання WebXR для віртуальної та доповненої реальності.
  • Ознайомлення з трьохмірними редакторами на прикладі Blender.
  • Додавання архітектурних споруд та переміщення до веб сторінок для шоломів віртуальної реальності.
  • Створення веб сторінок з інтеграцією доповненої реальності на прикладі сайту меблів.
  • Створення гри для віртуальної реальності.
  • Ознайомлення з використанням технологій віртуальної реальності для навчання.

Діти з середньої та старшої груп отримують допомогу від менрорів з IT-компаній при вирішенні практичних завдань.

Роботи наших учнів

Приклади з iнтерактивних вебстрорінок з використанням WebGL та WebXR технологій

Перейти на сторінку WebXR технологій

  • Демонстрація ділення кутком. Наведіть курсор на цифри результату, щоб виділить розряди

    
        
  • Популярна гра в якій в режимах H-AI та AI-H можна зіграти з програмою



    Play
    again
  • “Хрестики нулики” на мові програмування Scratch

Фото нашого гуртка

керівник гуртка:

Жакун Петро Віталійович

Розклад занять